Büyük sayılabiliecek bir phpbb 2.0.x forumum var vbulletine geçmek istiyorum , üye ve konu kaybetmeden yapabilecek olan arkadaşlkar varsa acilen özel mesaj veya konuya cevap yazmalarını bekliyorum