Tek bir sitemde 240 bin sayfada iframe kodu var. şuana kadar o kodla ilgili hiç bir sorun yaşamadım inşallah bu saaten sonrada yaşamam yaşarsam eğer bu başlığa dönüp kendime isyan edebilirim

Derler ya taş kafayı yardıkdan sonra anlarsın acısını o mesele yarılmadan acısını tadamıyoruz
Bende aynı şekilde iframe ile aquamp player kullanıyorum. Ve 7K tekil hitim var. hiç sorunda yok. hep lider tek lider

birisi uydurmuş sevmiyor diye, o şekil devam ediyor.
Adsense sevmiyor olabilir. Ama google kesinlikle alakası yok.