Kişisel fikrim arkadaşın dediği gibi dc açılmaz bence.

Ama ben illa açmak istiyorum derseniz 1-2 tavsiye benden size.

Klima parasını kısmayın salon tipi alın en az.

Dsl yerine kesinlikle fiber çekin.

Ni-Osman'ın dediği Aplication switch'den alın.

Benden bu kadar. (Bu kadarla bitmez bi dc ama aklıma gelenler bunlar )