Kişisel fikrim arkadaşın dediği gibi dc açılmaz bence.
Ama ben illa açmak istiyorum derseniz 1-2 tavsiye benden size.
Klima parasını kısmayın salon tipi alın en az.
Dsl yerine kesinlikle fiber çekin.
Ni-Osman'ın dediği Aplication switch'den alın.
Benden bu kadar. (Bu kadarla bitmez bi dc ama aklıma gelenler bunlar

)