Konu mantıklı olursak DC açmak amacı ile açılmış..

Mantıklı olursak DC açmamak yerine bu işe milyon YTL ler harcamış bilgi birikim yönünden işini profesyonel yapan para kazanan (para kazanandan kastım 1mbit 1 ttnet den 39 ytl ye alıp 10mbit i 250 ytl ye verip paylaşımsız olarak veren ve garanti eden) yerlerle çalışmak her zaman daha mantıklıdır. Para kazanmayan dc batar bu konuda çok büyük hatalar yaptım akıllandım artık Siz siz olun akla mantığa sığmayacak şeyleri vaad edenden uzak durun.. hem siz rahat edin hem sizinle beraber sizinle çalışacaklar rahat etsin DC açmaya kalkışıp işinizi riske atmayın kimsenin işi, ekmeyi ile oynamayın.

Basit bir örnek.. Bize 400-500 YTL borç takıp bunu kar ettim sanan müşterilerimizin bir kısmı bizden çok ucuza hizmet veren biryere gitmişti.. Şimdi fıldır fıldır netinternet e nasıl geri geçeriz diye düşünüyorlar.. Ucuz etin yahnisi adamı kanser eder çünkü mikropludur.