Hosting alınır bi yerden,
Sonra işler büyütülür
reseller alınır,
işler biraz daha büyür, babadan biraz fazla harçlık alıınr
VPS'e geçilir,
sonra işler çok iyi giderse bir
p4'e geçilir,
sonra baktı işler açıldı iyice
e4600 alınır...
Baktı işler daha da açılacak gibi duruyor,
r10'a gelinir ve "ben
DC açacam, yardım edin" konusu açılır..
Bu her Türk gencinin başına gelebilecek sıradan bir olaydır.
Hani ilkokuldayken anlatırlardı ya bir
elma hikayesi. Bir tane al sat, sonra 2 al sat, sonra kamyonla sat...
İşte hep bu hikaye yüzünden insanlar bu hosting işine girmektedir.