Hosting alınır bi yerden,
Sonra işler büyütülür reseller alınır,
işler biraz daha büyür, babadan biraz fazla harçlık alıınr VPS'e geçilir,
sonra işler çok iyi giderse bir p4'e geçilir,
sonra baktı işler açıldı iyice e4600 alınır...

Baktı işler daha da açılacak gibi duruyor,
r10'a gelinir ve "ben DC açacam, yardım edin" konusu açılır..

Bu her Türk gencinin başına gelebilecek sıradan bir olaydır.

Hani ilkokuldayken anlatırlardı ya bir elma hikayesi. Bir tane al sat, sonra 2 al sat, sonra kamyonla sat...
İşte hep bu hikaye yüzünden insanlar bu hosting işine girmektedir.