projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 YTL de sana yazıyorum. İyi geceler, hayırlı çalışmalar. Tiyatromuza gösterdiğiniz ilgiden dolayı müteşekkürüm.
Çenem düşmüş neyime, selam söyle Yusuf beyime
Yusuf bey dedin Yusuf bey geldi Söylerim