Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bide bukadar konuşuyorsun onu anlamıyorum
1 YTL de sana yazıyorum. İyi geceler, hayırlı çalışmalar. Tiyatromuza gösterdiğiniz ilgiden dolayı müteşekkürüm.

Çenem düşmüş neyime, selam söyle Yusuf beyime