phpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDSL2 sonunda kapımızda ! | bildirgec.org tam ne olduğu belli değil ancak geçen tv de reklamlarına denk geldim
VDSL daha önce de anlatmıştım forumda ADSL den daha fazla üzerinden bağlantı geçirir..

ADSL gibi değildir.

ADSL mesafe pop noktasına nekadar uzun olursa olsun aynı hızı verir.

VDSL de 2km uzaksanız pop noktasından 32mbit hat aldıgınızda abuda kalksanız 32mbit kullanamazsınız yarısını kullansanız şükredin..

VDSL de bu 32mbit hız down yolu içindir UP yolu yine abudu bırakalım çatlasa ortadan iyiye bölünse 3mbit i geçmez..

Hal böyle olunce sunucu server hosting gibi uygulamalar sadece UP yolunu kullandıgından sunucunun hızı 3mbit olur..

Kaldı ki sanırım TTNET VDSL de 3mbit upload veremez max 1mbit verebilir.