Konu
Mantıklı Olursak; DC Açmak?
18-06-2008, 03:26:19
#5
phpcoder
Üyeliği durduruldu
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
vdsl 3mbit den fazla hattı yokki? 8)
VDSL2 sonunda kapımızda ! | bildirgec.org
tam ne olduğu belli değil ancak geçen tv de reklamlarına denk geldim