Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vdsl 3mbit den fazla hattı yokki? 8)
VDSL2 sonunda kapımızda ! | bildirgec.org tam ne olduğu belli değil ancak geçen tv de reklamlarına denk geldim