Arkadaşlar banlanmışım doğru galiba bir hatam vardır ondandır.
Olsun bu niçkkimle isteyenlere pm ile gönderdim.
Diğer üyeliğim yarın açılıcak 2 günlük ban yemişim.

İyi günler...