Resource Hacker diye bir program vardı sanırsam, .exeleri falan düzenleyebiliyordun. Belki olabilir o şekilde. Çünkü bu program windows'un boot ekranını (çubuklu win xp yazan yer) bile editleyebiliyordu.
Ayrıca, eğer oralara kendi linkini falan koyarsan başın MS ile derde girebilir diye düşünüyorum