Küçükken birbirimize defalarca anlattığımız ve defalarca korktuğumuz hikaye
Hikaye saçma ama biz çok korkardık la

-------------------------------------------------------------
Bizim köyün yanında başka bir köy vardı.Orda eski bi lokanta vardı kimileri gitmiş kimileri görmemişti.
O lokantada 2 çift yemek yermiş.Evlenmişler ve bunların ilk yemeklerimiş onlar.
Sonra kadının tuvaleti gelmiş.Ve masanın örtüsünü alarak( ne alakasa ) doğruca tuvalete gitmiş.
Kadın hali tuvalette alaturka, tuvaletini yaparken elindeki masa örtüsününün içindeki ekmek kırıntılarını tuvalete düşürmüş.Sonra işi bitmiş ve elini yıkarken aynadan koca kanlı bi el görmüş.Bu elin böyle kocaman dişleri varmış.(sadece el bilekten kesin düşünün )
Sonra kadını yemiş.(neresine yedise.)
Kadının eşi meraklanmış.Kadını aramışlar bulamamışlar.Peki nolmuş.


(işte bu kelimeden sonra elimizi sıvayarak rarara diyerek saldırırdık arkadaşlara çok korkartık la harbiden ödümüz patlardı )
-------------------------------------------------------------

çocukken biz embesildik