yok arkadaşlar <iframe diye aradoö taradım bulamadım ama hala trojen var nasıl yapcam ben sımdı deli oldum 3 gündür ya



acaba arkadaşlar sitenin yedegini alsam sonra baştan vbulletin yüklesem sorun gidermi aldıgım yedegıde yukledıgımde bi sorun cıkarmı acaba