Bu konular için yepyeni bir makale yazmıştım . Okumanı tavsiye ederim :

https://www.r10.net/makale-ceviri-yazilar/185057-19-yy-webmasterin-bittigi-yy-dir.html
Forum Kurma derim neden dersen ?

forum için yaklaşık 3.760.000.000
Bunlardan Farkın Ne Olacak Derim


Blog kurma derim neden dersen ?

blog için yaklaşık 3.270.000.000
Bunlardan Farkın Ne Olacak Derim


Ha yok ben özgün içerikli bir forum , blog kuracağım dersen eyvallah .. Ama copy/paste yapcaksan senden ricam google ' yi dahada fazla bıktırmayalaım

Peki ne yapayım diye sorarsanda ;

Toplist yap az olan öz olan şeyler yap