Evet mümkün tabiki mantık olarak söyle bi yol izleyebilirsiniz çokta güzel olur kırılmasıda çok zor olur.. 2 yöntem söylicem 2. si benim kullandığım sürekli yöntem Müşterilerim üzerinde kullanıyorum ..

Yöntem 1 : Lisanslama için bi database olustur oraya kullanıcak kişilerin sunucu ip lerini eklersiniz ve script içinde o database yi sorgularsınız.. Eğer database de varsa script i kullandırtır .. Yoksa Kulandırtmaz Bunun içinde bi Masterpage içinde kodlari kontrol ederseniz tam süper olur tüm sayfaları kilitlemiş olursunuz.. Veya dll ile Çok yöntemler var tab i yapılcak...


Yöntem 2 : (Benim kullandığım) : Scriptlerimi kullanıcak kişilerin Serverlarinin işlemci seri numaralarini aliyorum ve olustyurduğum database içine ekliyorum oradan kontrol ettiriyorum.. hem scriptin ***** e düşme ihtimali ortadan kalkiyor hem kontrolümde oluyor herşey Yasa dışı bir olayda database den sildiğim anda seri no yu.. Hersey bitmiş demektir..

Bu şekilde yöntem kullanabilirsiniz..

Örnek code isterseniz burada sorabilirsiniz..