Konu
Msn Problemi Yaşayan..?
17-06-2008, 02:04:54
#68
KingMania
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o kayışı kopardı iyice geçen msnde bana yazdıklarını duysanız bir daha iş yapmassınız
bana sarkıyordu
Abaza işte "fethiyede abaza kalmak"