Konu
Nasıl Türkçe Yapacam
16-06-2008, 22:00:31
#1
Diamond
Arkadaşlar ben bu vb den anlamam şimdi kurdum Türkçeye çeviremiyorum yardımcı olur musunuz Sağolun..