cenkaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saçlarım çok kısa ayrıca okul zamanı kesmiştim aşırı derecede yavaş uzuyor o yüzden.okuldakiler alay ediyorlardı benle: saçı uzamayan adam diye askerlik zamanı gelene kadar anca uzar falan diye
sık sık yıka.