Konu
Eski sevgilimle karşılaştım, rezil oldum :((((((
16-06-2008, 11:20:07
#82
Gookhan
ortada rezillik bir durum yok bence.
Orhan Baba'nın dediği gibi "Beni böyle sev seveceksen."