Hikayeye diyecek bir şeyim yok. Fakat alttaki yazıya gelince
Alıntı
Öyleyse neden hâlâ sudan sebepler üretip bizi birbirimize düşürmeye çalışanlara fırsat veriyoruz? çok haklı. Perşembe günkü açıklamasında "Türkiye enerjisini iç çekişmelerle harcamamalı" diyor Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah Gül. Çok haklı!
Konu baştan sonra siyaset kokuyor. Resmen Gül' ü övmüş bir haber. Bu ortama zemin hazırlayanlar bu fırsatı verenler sonra çıkıpta sakin olmamızı söylüyor ve öğüt veriyor.İlginç