Konu
Dns yönlendirme:S
16-06-2008, 00:20:26
#7
Kerem
Go go go aley aley aley
Hayranım Türkçe'ye olan aşkınıza, sevginize. Hadi site isminizi geçtim, nickinizde q kullanmanızı da geçtim, eh be kardeşim "up up" nereden çıktı?!