Bende böleyim çok sevdiğim bir kız var burada üniversiteli olduğu için yüzümüze bakmıyor üni de üni olsa ya meslek lisesi direk geçiş 2 yıllık gece eğitimi bende onu görünce elim ayağım birbirine karışıyor ona kubilay'ın yakalandığı şekilde yakalanmamak için çok dikkatli yürüyorum yolda eğer yakalanırsam komik bi durumda memleketi terk ederim valla çünkü çok utangaç biriyim