Kardeş; bence reklamı içeriği göm. Adı üstünde içerik reklamı. Google reklamını içerikten ayırıp bir kutucuk içerisinde sağ bölümde yayınlamak tıklamayı düşürür.
Bu arada siten sürekli Error veriyor hatırlatayım.

"phpBB : Critical Error

Error doing DB query userdata row fetch

DEBUG MODE

SQL Error : 1054 Unknown column 'user_id' in 'where clause'

SELECT * FROM phpbb_users WHERE user_id = -1

Line : 136
File : sessions.php "