TerciHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Limitlerinde ve fiyatlarında bir dengesizlik yok değil mi? Ayrıca İletişim için bir mail ve web site adresini falanda yazsaydın olayı daha iyi anlardık..
Hayır herhangı bır yanlıslık yok .
bana pm atarak ya da muderap@hotmail.com maılınden tespara ıle ırtıbata gecebılırsın.