Konu
bunu nasıl yapıyorduk
06-09-2006, 15:37:44
#7
Black1
peki arkdaşlar eftden anlamadığım için soruyorum ben ykb nın bı şubesını verıcem o hesapa gelıcek doğrulama falan
peki ödemelerı hep o şubedenmı cekmek zorundayım
yanı ödemlerı banka kartıyla atmlerden alamıyoruz dımı