geyik.net'in yazdıklarından ben bile korktum. eğer okursalar korkudan mutlaka istediklerini yaparlar. kesinlikle git mahkemeye hade parayı yollamadılar diye fazla 1 ceza vermezler ama SAHTECİLİK ten hapise bile girerler