Devamlı adwords kullananların emeğinin korunması gözetiliyor.Peki adsense kullanıcılarının emeği ne oluyor?Emek,zaman ve para verilerek kurulan sitelerde bu şekilde reklamlar...Üstelik dünya devi google aracılığıyla.
Pes yani.