Konu
Bu kadarıda şerefsizlik !
07-09-2005, 12:51:55
#9
K@LPQ2@N
Misafir
ben hotmail kullanıyorum.junk mail e gunde 15-20 arası trojan viruslü felan zip yolllanıyor.