Konu
R10 SandBox`mı Girdi :S
14-06-2008, 19:54:53
#13
woeofautumn
Üyeliği durduruldu
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?
Google ile gelenler de küçümsenecek kadar değildir sanırım.