Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?
Google ile gelenler de küçümsenecek kadar değildir sanırım.