Evet. Yabancılar org kullanmıyorlar. Türklerde info kullanmıyorlar genelde. Kullanılan info'lar genel olarak bilgi - makale siteleri.

Gece bende bu konuyu baya düşündüm. Forumda da görmek ve değişik yorumlar okumak güzel.