Mail sahipleri haber kaynaklarimiza ve web sitelerimize gonullu olarak e-posta adreslerini eklemislerdir. O yuzden spam vs gibi olaylar bulunmamaktadir. Ihtiyaci olmayan kafasina gore yorum yazmasin. Cevremizde o kadar cok sahte mail hizmeti veren varki biz bunu asmak istedik. Su bana yorum yazanlarin sitelerine bakiyorumda spamdan bahsediyorlar ve iframe exe calistiriyorlar arka planda..

Duzgun ve Icerigini saglamlastirmak ve taninmak isteyen webler yorum yazsin.