Nightwolf, siz adsenseyi bırakın buradan ban yiyeceksiniz bu gidişle, ilk önce
Forum Kurallarını okuyun, Hem bold yazıyorsunuz aynı zamanda flood yapıyorsunuz.
hocam floot yapmak ıstemedım ama konu acamadım forum sorun verdi onun için buraya yazdım.
mail gelmediyse ban yememişindir mail geldiyse kurtuluşun yok başka bir site adına başvur önce sonra mail at diğer siteyide ben satın aldım diye ikisindede yayınla reklamı..
mail geldi ben başka siteden başvuracağım işte soruyorum kendi ismimle başvursam kabul ederler mi? diye çünkü banı yediğim hasabı kendi adıma açmıştım.