tamamda bizim adslimiz var bunlar bizi geçiş yaptırmıcaklarmı hiç bişi anlmdım niye tekrar adsl basvuruyoruz
dogru anasayfadan verilmiş rekrlam ama 2gb usb hediye diyo kafamı iyi bunların
edit tekrar baktım sadece üyüelige öyle girmiş bence vdsl degil 2 gb usb filan hediye ediyolar bizim direk gecmemiz gerekli degilmi
peh peh başvuru hızlanmış bi de hediye veriyor sacmalık bu ttnetin yaptıgı işler.