Konu
Bu kadarıda şerefsizlik !
07-09-2005, 09:16:45
#7
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ıyıde senın başına bır olay geldı dıye bunu butun ufak forumalra mal etmene gerek yok,
hangı forumsa yaz gorelım bızde ona olmayalım