akbankın mail adresini kullanmıyor. bir aralar karamail denen bir olay vardı. istediğin mail adresini giriyorsun örn:
info@microsoft.com ve maili gönderiyorsun. muhtemelen bu olay hala devam ediyordur ve sana bu şekilde göndermiştir.
telefon numarası v.s. almadan neden böyle bir işe girdin anlamadım. sonuçta knight oynayan birisin ve her türlü dolandırıcılığın bu iş içinde olduğunu bilirsin. şahsen ben havale gönderecek olsam en azından telefon numarasını alıp ararım ve konusurum. adam seni aramamış direk parayı göndermiş hiç mi kuskulanmadın?
bu bir dolandırıcılık fakat senin yaptığın şey de yasal değil. knight online içinde sahip olduğun her şey k2 firmasına aittir ve satamazsın. k2 sana dava açmaz orası garanti. eğer 1000ytl altı fiyat eden bir karakter sattıysan hiç uğraşma unut gitsin. astarı yüzünden sana pahalıya gelebilir.