Konu
seNi seviyorum ` a iLqinç cevapLar..
13-06-2008, 22:26:56
#5
Outface
Bana düşmez fakat maxigeyik'te olsa açılan başlıklara bakıyorum, iyice sıradan forumlarda açılan başlıklara benziyor. Eskiden maxigeyik'te bile orjinal başlıklar olurdu..
Tanımlı seNi seviyoruma ilginç cevapLar.. - Google'da Ara