Bana düşmez fakat maxigeyik'te olsa açılan başlıklara bakıyorum, iyice sıradan forumlarda açılan başlıklara benziyor. Eskiden maxigeyik'te bile orjinal başlıklar olurdu..

Tanımlı seNi seviyoruma ilginç cevapLar.. - Google'da Ara