deLLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şimdi çıkıyorum eve saat 9 gibi ulaşırım konuyu açtım evde bakarım dedim ama cok hızlı cevaplamışsınız durum biraz karısık 1 haftadır taşıyamadık gercekten taşıyabilecek birisi varsa saat 9 gibi evde olucam inşallah taşırız.
İlginiz için teşekkür ederim sağlıcakla kalın
9da burdaım hocam.