Konu
Google sitemi neden zararlı diyor.?
13-06-2008, 17:14:21
#2
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
benim kişisel blog sitemede öyle diyor.
kodlarını incele zararlı js olduğunda yapıyor diye duydum