bende var 1 adres fakat vermiyecem

verince sms gönderilen sitenin sahibi türkiyeyi banlıyor.şuan türkiyeden giriş yasak.Sebep flood & bedavacılık

ama proxy ile giriş var
wermiceksen niye söylüyorsun? hava yapıp trip atma gibi bi amacın mı war ?
yoksa war ama wermemcilik yapıyorsan hala burası sana göre deil,burada bilgi paylaşılır, biliyorum ama söylemem denmez