rsmalee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 gb alan 2 tb bw yıllık peşin 150 Ytl'e satayım sana .
Limitlerinde ve fiyatlarında bir dengesizlik yok değil mi? Ayrıca İletişim için bir mail ve web site adresini falanda yazsaydın olayı daha iyi anlardık..