Konu
Büro Açıcam
13-06-2008, 15:52:00
#35
Mf.Rub
biraz uğraştıracak yani
teşekkür ederim arkadaşlar inş. yaptıktan sonra tüm işlemleri buraya yazarım sırasıyla.