muhasebeciye gidiyorsunuz.vergi memuru ofise geliyor.inceliyor.demirbaşları yazıyor.sonra aynı gün içinde vergi levhanızı veriyorlar.

ben babamın üzerine yaptım bağkurdan yırtmak için.çünkü babamın başka firmada 30 gün eksiksiz ssk'sı ödeniyor.seninde böyle bir imkanın varsa öyle yap.yoksa bağkur işlemleri yaptırman gerek.ilk dönem aylık 220 ytl bağkur ödüyorsun.

belediyeden ruhsat alman gerek.metrekaresine göre değişir fiyatı.
tabi belediye ruhsatından önce dükkandaki elektrik ve suyu kendi üzerine yaptırıp açtırman gerekmekte.