kafkasmurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üçü de iyi bence. .com anlamlı isim kalmamışken gayet kullanışlılar. ilk olanı ve sonuncuyu güzel site yapabilirsin. Ortadaki de bir gün televizyon gösterisi olur, film olur. Olası bir olay. Bence üçü 200 eder.Ortadakini satmasan iyi olur.Ancak öyle para kazanılır.
yorum için teşekkürler televizyon gösterisi olarak iyi düşünmüşsün benim hiç aklıma gelmemişti açıkcası tekrar sağol