Konu
"Goncalar Solmasın"
13-06-2008, 05:26:00
#7
ibr_cnr
üstteki banner ve menü kısmı pek olmamış diye düşünüyorum(tasarımı güzel değil).
genel olarak güzel tasarlanmış site ama flaş olduğu için pek beğenmedim.