başlığı okursan yada benzeri yazıyor aynı olmasına gerek yok yani sen merak etme ben yazdırıyorum zaten yarına bitecek inş. o fiyata işime gelmiyor zaten banlanmışın forumdan boş boş konuşma.
teklifin varsa ver yok sa millete avukatlık yapma
2nizde neyden bahsediyorsunuz adam diyorki o script bnm satıyorum 350 ytl işine geliyırsa alırsın ayrıca 100 yada 200 ytl ye yazdırcagın scriptler nasıl olacak biliyormusun yok ama bunu görüyorsun beğeniyorsun snnde hoşuna gitmişki burada yazmışsın