Konu
Opera 9.5 çıktı
13-06-2008, 01:16:48
#16
disketim
8 senedir bütün sürümlerini kullanıyorum bu sürümüde çok güzel elbette avantajları kadar dezavantajlarıda illaki olacak ama opera dan vazgeçmem kişisel browser ım benim : )