takilin.net adlı üyeden alıntı:
Ben gittim citiybanka türkiye içerisinde yazilmamiş hiçbir çeki tahsil etmiyoruz dedi. Ablam 6 yıllık müşterisi ona böyle dediklerine göre Peeehh..
head office diyor merkez şubeye gidildiği zaman paşa paşa vermesi gerekiyor