yok , yok , yok ... !

Peki şöyle söyleyelim 1.1.4 çıktıgında açık yoktu bir uyarı maili geldi simplemachines'e kapatılıp 1.1.5 çıktı belki 1.1.5 dede açık var ama daha keşfedilmedi.

Açık vardır ama daha keşfedilememiştir belkide :]