ben mesai saati dışındada aldım. Akşamın 10'unda ticket açtım, 20 dakikaya cevap verdiler. Hala isimtescilden alışveriş yapanlara (ki bazı domainlerim hala orda olduğuna göre bu laf banada gelir) gülesim geliyor.