Konu
Rekor mu bu ? :) - ihs.com.tr
12-06-2008, 22:09:45
#15
KahvaLti
ben mesai saati dışındada aldım. Akşamın 10'unda ticket açtım, 20 dakikaya cevap verdiler. Hala isimtescilden alışveriş yapanlara (ki bazı domainlerim hala orda olduğuna göre bu laf banada gelir
) gülesim geliyor.