Konu
Onarcade Lisansı Satılık
12-06-2008, 20:37:26
#3
illegal01
geçenlerde onarcade lisansı almak için bir üyeye yanlış hatırlamıyorsam fatih'ti.. pm atmıştım...
oda bana onarcade scriptilerinin başkasına satılamayacagını söylemişti...eger böyle bir şey yoksa fiyatı pm atarsanız almayı düşünüyorum...