geçenlerde onarcade lisansı almak için bir üyeye yanlış hatırlamıyorsam fatih'ti.. pm atmıştım...
oda bana onarcade scriptilerinin başkasına satılamayacagını söylemişti...eger böyle bir şey yoksa fiyatı pm atarsanız almayı düşünüyorum...